luni, 29 iunie 2009

Privire de ansamblu

Intr-o dimineata am sunat adunarea si cele mai putin somnoroase perechi de cercei s-au grabit sa vina si sa se incoloneze pentru poza! S-au asezat cat de cat pe categorii (nu am putut sa ma supar pe ele cand au gresit... sunt si ele, ca si mine, incepatoare... :)... ) si au inceput sa socializeze cu vecinii. Cand le-am facut semn s-au aranjat repede, si-au luat cea mai avantajoasa pozitie si au zambit larg.

De pe margine am vazut privirile triste a celor care, fiind un pic mai incete, nu au reusit sa prinda un loc. Le-am linistit spunadu-le ca pe viitor vor mai fii poze de grup si ca vor avea intaietate absentii de azi. S-au mai relaxat si au plecat incet la locurile lor.

Pana atunci va prezint cele mai fericite si mai grabite perechi de cercei (abia asteapte sa plece de aici si sunt tare curioase unde vor ajunge fiecare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu